Min sommar

Efter att äntligen fått kraft att gå igenom alla tusentalsbilder som blev tagna i sommar har jag hittat massor som blev riktigt bra. 
 
Min sommar började med jobb, jobb och åter jobb. Vi bodde ute i stugan och klev upp tidiga mornar, vilket resulterade i daggbilder! Det blev även en hel del fotat med macro objektivet vilket var väldig roligt, har inte kunnat använda de sedan jag fick det i december. Men i sommar är det objektivet som användes mest!
Efter allt jobb mellan juni och augusti åkte vi äntligen iväg på semester med bil ner till dalarna, och vidare till Göteborg. Där var vi i två veckor, jag fick bland annat fiska makrill. Denna vackra fisk med så otroligt fint mönster!
Efter den semestren åkte vi hem för att sedan börja andra året på universitet.
 
© Sara Bengtsson 2012 - 2013
 
Djur, Natur | |
Upp